Husk at der er inviteret til vejfest! Find opslaget, og tilmeld dig, på Facbook her: Vejfest | Facebook
Det bliver den 20. Juni kl 14
Vi mødes på det grønne område ved Amballegård 13
Vi spiller lidt rundbold og evt andre havespil.
Er der nogen der har lyst til at bage en kage som vi kan nyde sammen med medbragt kaffe/te
Grillen vil blive tændt ved 17 tiden
Alle medbringer hvad de har lyst til at spise og drikke og deres egen service.
Hilsen Festudvalget
Jesper Madsen
Marianne Brøchner Sørensen
Charlotte Søndergaard Larsen

